برپایی موکب به نفع نیازمندان 

برپایی موکب به نفع نیازمندان 

تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
ایمان عباس زاده گفت:یکی از برنامه های گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت در دهه اول محرم، برپایی موکب شهید پایدار به نفع نیازمندان است.

«ایمان عباس زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با اشاره به نزدیک شدن به ماه محرم، گفت: یکی از برنامه های گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت در دهه اول محرم، برپایی موکب شهید پایدار به نفع نیازمندان است.

سرپرست گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت افزود: از آنجایی که امسال با توجه به دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا نباید در موکب ها پذیرایی انجام شود بنابراین تصمیم گرفتیم با جلب کمک های مردمی ماسک و مواد ضدعفونی کننده تهیه کرده و در بین نیازمندان توزیع کنیم.

وی بیان کرد: موکب شهید پایدار هم زمان با آغاز ماه محرم در کنار میدان حاج قاسم سلیمانی برپا می شود و همشهریان می توانند نذورات خود را در قالب نذر سلامتی به ماسک و ضدعفونی کننده اختصاص داده و در اختیار ما قرار دهند.

عباس زاده ابراز کرد: از دیگر برنامه های گروه سرود شهید پایدار به مناسبت دهه اول محرم، اجرای زنده سرود است و به همین منظور هر شب راس ساعت ۲۰ و سی دقیقه در محل موکب شهید پایدار اجرای زنده دارد.

سرپرست گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت اضافه کرد: قرار است سرودهای فانوس شب، مردهای آسمونی و حرم الله هر شب توسط بچه های گروه سرود شهید پایدار اجرا می شوند.

عباس زاده اظهار کرد: هم اکنون بچه های گروه سرود در حال تمرین هستند تا بتوانند همچون گذشته بهترین اجراها را داشته باشند.

سرپرست گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت در خاتمه عنوان کرد: یکی از اهداف اجرای این برنامه ها تعظیم شعائر الهی و ترویج فرهنگ عاشورا است و از سوی دیگر کمک به حفظ سلامت افراد نیازمند در شرایط کرونایی می باشد چرا که بسیاری از نیازمندان توان خرید ماسک و مواد ضدعفونی کننده را ندارند.

پایان پیام/ 586